sobota, 27 września 2014

Artystycznie

 W dzisiejszej notce pokażę wam kilka moich prac. Kiedyś rysowałam tylko ołówkiem, ale od niedawna zaczęłam używać kredek. Rysuję głównie mangę, ale ćwiczę też rysowanie oczu i krajobrazów, ale tego wam nie pokażę, bo to na razie nie wychodzi zbyt dobrze. Wiem, że moje prace nie są idealne, ale wciąż ćwiczę.

 Na dobry początek pierwszy rysunek wykonany zwykłymi kredkami, które podkradłam bratu. Ai z anime Kyoukai no Kanata i Yoshino z Date a Live.




 To jedna z moich pierwszych prac, Rin i Yukio Okumura z Ao no Exorcist.




Rena z Higurashi no Naku Koro Ni, jedna z moich ulubionych prac.



Jeden z nowszych rysunków Christa z Shingeki no Kyojin. Również jedna z ulubionych, krok po kroku.





Jako ostatni- mój pierwszy rysunek, który narysowałam niecały rok temu. Wtedy uważałam go za dobry, ale teraz widzę, jak bardzo się myliłam, ale przecież każdy kiedyś zaczyna, prawda?



Co myślicie o tym, żeby kiedyś zorganizować jakiś konkurs z rysunkiem na zamówienie? To na tyle w dzisiejszej notce. Do napisania :)

















3 komentarze:

  1. Masz naprawdę fajny talent, zawsze chciałam rysować takie rzeczy ale jakoś mi nie wychodziło ... :)
    http://iggynaturalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rysunki. Masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Au no Exorcist najlepsze ! *.*
    Kocham to anime *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń