wtorek, 26 sierpnia 2014

Jakoś zacząć trzeba..

 Mam na imię Weronika i mam 15 lat,  a bloga chciałam założyć teoretycznie od zawsze. Nawet nie wiem dlaczego robię to dopiero teraz.
 Coś o mnie? Jestem zwykłą dziewczyną z małego miasteczka Odolanowa, czyli z niczego po środku niczego. Największymi atrakcjami tego miasta są Tesco i Żabka. Budują nam nawet park linowy, nawet nie wiem po co.
 Uwielbiam czytać książki, mangi, komiksy i etykiety od szamponów, mimo, że znam je na pamięć. Trochę gram na gitarze, trochę rysuje, trochę maluje. Wieczory zazwyczaj spędzam czytając książkę, grając w gry lub oglądając seriale. Pasjonuje mnie kultura japońska i uwielbiam wszystko co z tym związane, czyli kuchnia, tradycje, mangi etc. Co ja jeszcze mogę o sobie powiedzieć?
 Wiem, że ta notka nie jest ani twórcza, ani ciekawa, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda? Mam nadzieję, że chociaż ktoś to przeczyta. Najwyżej będę pisała dla siebie. Co mi tam.








    ,,If you can dream it, you  can do it."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz